Ar "Audi" komandas pārliecinošu uzvaru ir noslēgusies Lemānas 24 stundu sacīkste, kas šogad notika jau astoņdesmito reizi.

Pēc 24 stundām finišā pirmā izrādījās pērnā gada uzvarētāju ekipāža ar Andrē Lotereru, Marselu Fasleru un Benuī Trelujē pilotiem, kuri aizvadīja nevainojamu sacīksti un ne reizi nepieļāva kļūdu. Šī uzvara ieies Lemānas sacīkšu vēsturē, kā pirmā ar hibrīda prototipu, jo tika izcīnīta ar "Audi e-tron quattro" modeli.

Arī otro un trešo vietu finišā ieņēma "Audi" ekipāžas – otrajā vietā palika otrs "e-tron" prototips ar pieredzējušajiem braucējiem Alanu Maknišu, Rinaldo Kapello un Tomu Kristensenu pie stūres, bet trešie finišēja "Audi R18 Ultra" ar Oliveru Jarvi, Marko Bonanomi un Maiku Rokenfeleru pie stūres.

Ideālu "Audi" finišu, proti pirmās četras vietas, šoreiz izjauca "Rebellion Racing" komanda ar "Lola B12/60 Couple-Toyota" prototipu un pilotiem Nikolā Prostu, Nīlu Janni un Niku Haidfeldu, kuri finišēja ceturtajā pozīcijā. Tādejādi otra "Audi R18 Ultra" mašīna palika piektajā pozīcijā.

Jāpiebilst, ka līdz finišam netika neviena no divām "Toyota TS030 HYBRID" mašīnām – viena no tām izstājās dzinēja defekta dēļ, bet otra pēc iespaidīgas Entonija Deividsona avārijas un sadursmes ar kādu no GT kategorijas lēnākajām mašīnām.

Tāpat ar neveiksmi noslēdzās arī unikālā projekta "DeltaWing" mēģinājums tikt līdz Lemānas sacīkstes finišam – pēc sadursmes nebija iespējams atdzīvināt "Nissan" atbalstītā projekta lolojumu un nācās izstāties.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!